phone: +60 13-456 7365
Hisyam Shamsudin SU Persatuan

Koleksi Lagu PPSGPU Kem siri 1 (2013)





DENGARKAN LAGU BARU: DIKELOPAK MATAMU, AL FAQIR GURU UTAMA,
MUZIK: WAFI

Dikelopak matamu ada sedu... kau hirup semua, kamu senyum... senyum... senyum
Hatiku tersepit sepi terkenang derita yang kau alami
kau pijak segala derita tapi kamu bahagia kau kata bahagia... bahagia
yakinlah .. kauyakinlah .. pasrahlah.... aku disisimu
aku depakan tanganku.... terbukalah kasih hatiku...
datanglah sayang dengan rasa rindu.... walau pilumu... ada dihatiku.... pilu
aku disini setia menantimu ... penuhi kasih dan juga rindu
aku hulur jejariku yang bertasbih... untukmu...
aku sayang kamu
peluklah aku semahumu.... deritamu ....buangkan jauh diufuk
kepedihanmu ada jauh disudut hatiku.... terguris hatimu... tergurislah aku
Tuhan... hilangkan sepinya untukku....hilangkan deritanya untukku
Tuhanku... kau pengubat jiwa... kau penyembuh derita
anugerahinya sekuntum mawar putih....
sesejuk salju.

Nukilan : Al- Faqir Guru Utama

Muzik: Wafi

27/5/2013


 

0 comments: